torsdag den 4. december 2014

Hyperaktiv morgenhygiejne? Så det ikke lige komme....

Imorges lå der en tandbørste i hver af ungernes nissestrømper.

Jeg kan huske dengang jeg var barn og skulle børste tænder.... #indsæt knitrende grammofonplade og duften af piberøg ( - fra min fars snade, that is)...#  Det var tiden hvor alt børnegejlet, lige fra billedbøger henover fodtøj og til læselampen ved juniorsengen, hverken krævede batterier, blinklys eller sølvglimmer for at være fuldt ud funktionsdygtigt.

Nå det var lige et sidespor. Tilbage til dagens faktum. Som er. At gennemsigtig tandbørste med juletræ og glimmersne som drysser derinde når man ryster den, og som der blinker rødt i 2 minutter når man knalder den ned i bordet. Var det der skulle til for at man skulle opleve Den lille Selvkørende børste tænder selv her til morgen. Helt af sig selv. Uden indblanding. Og TO gange. Hun kunne ikke engang finde ud af at holde inde med at skrubbe da lyset stoppede 2. gang.

 
Imorgen skal jeg helt sikkert ud og finde noget selvlysende børnehårshampoo.
Som spiller Rasmus Seebach når man trykker det ud i håndfladen.

2 kommentarer:

  1. Sådan en tandbørste vil jeg også ha'!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fås i fakta - altså det er naturligvis nissen der har leveret der også.... ;)

      Slet